Friday, November 02, 2007

25 attend the class..

At 1st dun wanna go to school de..
But think xia think xia..
I wont study at home also de lar..
And see this....
How cool and cold is this?
walaoA.. 25 students only..
Anyway.. its good also..
So little ppl and so quiet..
And.. So cold leh...
At last we decided to turn off the fan lor~
This morning sent a message to vincent and say:
"23 person come only"
His reply is:
"I thought 10++ person only tim"
Anyway.. today kinda ok..
At least listen to Y2J's story talking for a period.. haha

And.. Today Tuan Khee 'wat' me again..
But everything will come to an end..
Ya.. in very short time..
Maybe in days time..
As 2 more days of school only...
很舍不得一些给人推给我的、陪我玩、
不介意给人wat的人...
希望你们离开以后
大家还会是很好的朋友

看到每个人的blog..
都写关于不舍得的东西
反而让我觉得更不舍得
虽然自己暂时没决定要离开
可是...依然...

突然间回忆起这几年
时间仿佛过得很快
就在一眨眼间
误打误撞的混到高二来了
初一:
想过要转校、也同时权人不要转校
初二:
就是最伤心的一年,
也同时多谢那个人,
让我再接下去的日子学了不少的东西
也因为你,
我才那么努力
才有机会认识现在这班朋友
初三:
完全融不进大家的世界
与世隔绝了一年
高一:
算是蛮开心的一年
至少认识了一些朋友
也开始把事情看开点
也至少不再像以前那么讨厌他
也很感谢那一班一起去PD的朋友
高二:
酸甜苦辣
开心、不开心……什么都有
很多很美好的回忆
也同时使我压力最大的一年
或许像某人在班看写到的
这时候大家只能努力把式考好
或许这段期间觉得很辛苦
但是也许以后当你想起这段时间时
那可能是个很美好的回忆
高三:
依然是片空白
会不会出现也还未成定局

这一刻
也该是我回到现实生活中
回到我最讨厌的书群当中

要走的人
可以走的萧洒电吗?

1 comments:

joannechuen said...

its should b 25 ppl
hehe
yeah............
so sleepy oso
so down
u know,
when i saw the football team members when i go toilet wif s2,
we feel so happy n energetic!!!
yeah!!!
all the best:)