Wednesday, April 16, 2008

重拾心情吧..

最近心情真的也不太好
刚才才不知不觉哭了一会儿
我什么也不想知道、不想看到..
回想一下
不知不觉又四个月了
虽然在这几个月里
我终于看出自己是怎样的一个人
可是我真的不想也不要再这样下去了
也很讨厌现在的这种感觉
只想把记忆删除掉
重拾自己的心情好好地过完在这里的几个月

若我没有认识过酱的一个人那该多好?

无论如何
还是想对昨晚听我诉苦的那个朋友
虽然不是很熟很熟的朋友
也很少见面了
但是至少把事情讲完了
心理的负担也没那么重了啦
还有慧娟, 谢谢你相信
starfish的再生能力很强的..

还有~你要不爽我是你家的事
顶多我礼尚往来罢了!反正也无所谓的..

在这一刻,突然间想起了一首歌……

不过我知道我刚刚又做了一件很笨的事
过了就算
也希望他不会酱认真地对待它啦~

5 comments:

Blogque said...

No need to think too much sometime, its true everyone has their own different experience. Now I understand happy or sad still need to goes on...life still goes on everyday.

Oyico said...

要好好加油!过了的事就让它过去吧,凡事不要想太多就很开心了^^

希望你快快开心起来哦!我很想念你傻傻狂笑的时候XD!!

joannechuen said...

love u.
thx to my mum for calling me to watch "evolution" that day, so I can relate starfish with that movie so fast. haha....
a starfish when it is cut 5 times, how many starfish will there b?
the starfish in our heart is not cutable. wakaka.....

Anonymous said...

i now only noe u r kinda too desperate currently
u seems alwaz create spoilers to me leh(@.@)
anyway, +U
drink some elixir
use phoenix down
drink megalixir
+U

Anonymous said...

wei hao are u sure she understands your last few lines>.<

anyway... starfish... 加油^^!!
dun think so much