Tuesday, March 20, 2007

死samuel!

死samuel!
想害事吗?
想要我咒你是吗?
答应你对你好一点了咯~
你竟然这样对我!
想害我名誉受损是吗?
你竟然还要拿给他(喜欢的他)看~
你想我杀掉你是吗?!
你知道我真得很像跟你绝交咯~
尤其是你拿给那个我真的喜欢的人看的时候吗?!
原本很开心的一天..
竟然给你破坏了!倒霉啊!!

先声名~
我跟他真的没有东西~
而且我不可能喜欢她那种人!!
算了~认识我的人就懂我会喜欢哪一种人!
绝对不会使他那种k?!


死samuel!
害到我名誉受损了啦~
开心啦你?
恨死你啊!
忘了告诉你...小心一点啊!
你真的要我对你那么狠哦~
看着来吧~.. 除非你帮我搞定这件事啦!
别以为我真得那么好人!!

7 comments:

TAkBOHONg/波汉 said...

hu lai de?? haha

Anonymous said...

starfish: 别这样激动。。。calm down first. yes i agree samuel sometimes always accidentally 得罪 people... but 别让自己为了他这样生气!放心,时间过了就没事的。
加油加油。。

Oyico said...

hahahahahahahaha..
very funny leh..
k lar..
actually we all know u n woei chean not possible de lar..
i mean u like wc not possible lar..
i didnt say the other way round..
hehe..
dun be angry lar..
play play only marr..
but i agree taking that funny stupid zoomed-in size photo to the person u like is cham..
haiz..
that's a bit too much..

.::Starfish::. said...

u guys noe its impossible than ok~
U guys also noe i probably wont like that kind of person one lar..

TAkBOHONg/波汉 said...

ty coyin tell me the ans hahaha, + U starfish , will be nothing de!! ^_^

Atom said...

finally,
there's an ans to bohon's
"hu" or "hu is he/she" Q...

bohon,
u 死而无“汗”le....

jkjk muahaaaaaa

TAkBOHONg/波汉 said...

=.=""

T_T

nothing to say...^^